Sunday 30 September 2018

Luncur Ais di Blue Ice Skating Rink, Paradigm Mall

Assalam..  muga kalian ceria dan sentiasa di bawah lindungan Nya.

Cuti umum pada ahad 9.9.2018 yang lepas telah memberi ruang kepada kakchik untuk membawa anak-anak bermain luncur ais di Paradigm Mall yang di buka seawal jam 10.00 pagi. Tiket masuk pada cuti umum ialah RM28.. sama harga untuk dewasa dan kanak-kanak. Harga yang dibayar termasuk sewa kasut luncur. Kami telah membawa stoking dan sarung tangan bersama.. peralatan tersebut adalah keperluan untuk setiap peluncur. Jika sekiranya kalian tidak membawa bersama, ianya juga boleh dibeli di kaunter tiket dengan bayaran yang berpatutan.

Memandangkan kakchik telah berzaman tidak meluncur.. hihihi.. tugasan mengajar terletak dibahu Abang Danial. Alhamdulillah Aidil dapat melunjur dengan baik setelah sedikit tunjuk ajar dari abangnya. Si Risya yang manja dan agak penakut banyak berpaut dan berpapah pada dinding sekeliling gelanggang sahaja.. takut jatuh walaupun telah di pimpin dan di ajar banyak kali oleh Abang Anil.

berfoto sebelum masuk gelanggang

Dah siap untuk meluncur ais..

gembiranya adik Risya.. 

Abang Aidil dah boleh meluncur ais.. berkat latihan main roller blade tahun lepas


Sesekali dapat outing bersama Abang Anil.. sebelum abang balik Uni.

Alhamdulillah hampir 3 jam jugak anak-anak kakchik berada di dalam gelanggang sebelum kepenatan dan keletihan. Kami menjamu selera dengan nasi campur di food court.. sedap masakannya.

No comments:

Post a Comment