Tuesday 18 October 2016

Dapat Hadiah Singki dari Sahabat Suami

Assalam..

Ketika kakchik menghantar barangan jualan yang di order iaitu perfume jenama Best Perfume ke rumah sahabat suami.. kami dijamu dengan roti boyan.. special buatan air tangan ibu mertuanya.. orang singapura.. sedap sangat.. bihun goreng pun sedap.. alhamdulillah. Kami berborak panjang jugak sebab lama tidak berjumpa.. raya tahun ni pun kami tak sempat berkunjung. Terima kasih ela dan suami yang support biz ciput kakchik.

Banyak perkara yang diborakkan.. memang seronok berbual dengan pasangan Ela dan suaminya Abang Wahab.. banyak cerita menarik yang timbul.. hehe.. berbagai genre sehingga lah terkeluar bab singki bilik air yang mereka dapat dari saudara yang berpindah rumah.. tidak digunakan dan belum dipasang lagi.. bila ditanya kepada kakchik samada nak tak singki tu.. masih baru lagi.. kakchik dengan pantas menjawab.."nak.. nak.. terima kasih".. dalam hati berbunga-bunga.. nak letak tub tak muat pulak kan.. hehe









Terima kasih pada hubby kakchik yang gigih dan rajin memasang singki tersebut.. jimat kos.. terima kasih pada bapa mertua yang menjadi penasihat.. beliau ialah bekas tukang di Kampung Serkat. Bila dah pasang singki baru so tukar sekali cermin muka dan tempat letak peralatan mandian.

Alhamdulillah rezeki kakchik.. rezeki datang dalam pelbagai bentuk selain dari wang ringgit.. kesihatan yang baik, anak-anak yang pintar dan soleh.. adik beradik yang memahami.. juga rezeki. Walau sekecil-kecil pemberian.. kakchik amat menghargainya.

No comments:

Post a Comment