Thursday 23 November 2017

Last Day Persekolahan 2017...

Assalam..  muga kalian sihat sejahtera walaupun dalam cuaca yang tidak berapa menentu.. sekejap hujan lebat.. sekejap panas terik.. yang pastinya kalian bersama keluarga tercinta.. sentiasa ada pelangi yang mewarnai..


Biarpun tanggal 23.11.2017 iaitu hari khamis merupakan hari terakhir persekolahan bagi negeri Johor pada tahun ini.. anak kakchik yang ketiga dan adiknya yang bongsu masih bersemangat bersiap-siap untuk ke sekolah. Sejuk mata kakchik memandang kedua-dua mereka. Kadang-kadang terbit perasaan cemburu melihat rakan seusia kakchik yang tidak mengulit anak sekolah lagi.. namun menguruskan anak-anak bersama Encik Hubby adalah sesuatu yang menjadikan hidup kakchik lebih bersemangat dan ceria.

Keseluruhan pencapaian amat menggalakkan.. untuk si abang memang kena berusaha mengulangkaji pelajaran sepanjang cuti nanti. Hari kecemerlangan kedua-dua sekolah kebangsaan dan sekolah agama akan dibuat pada tahun hadapan. Muga terus cemerlang.. aamiin


papa pun hepi sama..


ni mesti Abang Dil yang wefie ngan Adik Risya.. hehe


Terima kasih yang tidah terhingga kepada semua guru-guru yang telah mendidik anak-anak kakchik. Hanya Allah sahaja yang membalas jasa baik kalian. 

No comments:

Post a Comment