Tuesday 23 February 2016

Risya Best Perfume - Promosi

Assalam.. selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak.. muga ibadah puasa kita diberkati olehNya. Aamiin

Promosi Perfume untuk raya..

Minima order untuk free postage : 1 botol 10 ml  (RM20) + 1  botol 30 ml (RM50)

Minat yang mendalam pada perfume menyebabkan kakchik berniaga secara kecil-kecilan. Sebenarnya sekitar tahun 2010/2011 kakchik telah pun menceburi perniagaan yang sama tetapi disebabkan produk tiruan, kakchik menghentikannya. Pada masa itu kakchik menjual reject perfume.. patutnya ori tapi sebaliknya.. pelanggan yang terdiri dari adik beradik telah memberi komen membina. Bayangkan dengan harga sekitar RM120 mereka mendapat barang tiruan dengan bau haruman yang tengekk.. 

Produk Best Perfume diinspirasikan dari haruman antarabangsa. Kakchik telah menjadi pengguna produk ini sejak 3 tahun yang lalu. Sepanjang 3 tahun mengguna produk Best Perfume, kakchik juga tercari-cari produk yang sama setiap kali ke tapak pesta convo sebelah area rumah kakchik, tapi sedihnya bila membeli dan menggunakannya kakchik rasa hampa..bau tidak kekal lama.  Perkara ini berlangsung beberapa kali sehingga kakchik tekad untuk menjual produk Best Perfume sekitar Johor Bahru secara COD dan boleh juga dihantar melalui khidmat poslaju ke seluruh semenanjung.

Bau haruman yang tahan lama melekat dapat menjimatkan wang anda. Wangian ini juga paling laris.. cubalah produk Best Perfume tanpa was was.. Terima kasih kepada semua pelanggan kakchik yang sedia ada terdiri dari adik beradik, rakan kerja, sahabat andai jauh dan dekat.. Tanpa anda.. siapalah kakchik dan Best Perfume (punch line ke ni.. kekeke)





best perfume
botol 10 ml yang mudah dibawa dalam hand beg dan botol 30 ml lebih menjimatkan..

Haruman kekal lama yang diyakini ramai.
Terdapat dalam botol 8.5ml, 10ml dan 30ml dengan harga yang murah.
Diinspirasikan daripada wangian antarabangsa dengan pelbagai pilihan citarasa hebat.
✔ 100% keluaran bumiputera.



best perfume
pelbagai pilihan haruman


best perfume




Ejen diperlukan.

Hubungi kami: 
☞ 013-723 7155/Sarimah 
☞ 019-715 4507/Anuar
Facebook: Risya Best Perfume



2 comments:

  1. Best perfume ni memang terbaik....tahan lama dibandingkan dengan jenama lain

    ReplyDelete